GRAFISK DESIGNER


TILBYDER

Kreativt design gen som er vild med at se på boliger

Som kreativ mestre jeg visualisering og har arbejdet med organisationer og designer brands i årtier. Med respekt for Place2Lives designprofil kan jeg tilføje ny og målrettet markedsføring, som afspejler seriøsitet– med kant.

Ambitioner

Mine mål med kreationer er, at idé og æstetik i samspil udløser et emotionelt indtryk. Hjernen kan bedre huske de ting, vi giver en positiv eller negativ emotionel tagging. Mennesker er æstetiske væsener som bruger meget energi på at udsmykke sig selv og sine omgivelser. Vi indretter os, hænger noget pænt på væggene, vælger tøj, frisurer, sofabord eller sætter toner sammen til musik. – Boligen er No. 1 og et vigtigt valg som skal afspejle vores sociale status og værdier. – Boligen er danskernes største udgift og derfor en vigtig investering

– Boligen er ikke kun et spørgsmål om beliggenhed, men også et spørgsmål om mavefornemmelse. Derfor er boligdrømme individuelle og foranderlige. Reklamebranchen bruger det, modebranchen bruger det at følge nye trends, som skaber drømme og bevågenhed. Gør brug af design trends boligsalg.

Design trends 2018

Det er svært at spå – især om fremtiden,. Men tendensen indenfor grafisk design peger mod brug af responsive logoer og semiflatdesign. Autentiske billede, explainervideoer og cinemagraphs. Hertil kan tilføjes brug af duotone, onecolor og et comeback til gradients i billedbehandlingen. Skarpe faver, brug af pattern og stilleben vinder indpas, mens typografien bliver større og større og bold. 

MVH

Anja Müller Petersen